Author Archives: Kania

About Kania

Architecture graduates Full time wife and mother of the Swadiansas Owner of Balimanis, obsessed with baking

NOKIA 2; Ponsel Tempur Emak Zaman Now


tampilan Nokia 2 dengan layar 5″ yang ciamik . sumber gambar: idntimes .   “Mbak, saiki Nokia onok seri anyar lho… wis iso android. Nokia 2!” “Tenanan??!!” —— Dibandingkan dengan merk ponsel lainnya, mungkin pengguna Nokia tidak terlalu banyak. Tapi setia, … Continue reading

Posted in Hobby, Uncategorized | Tagged , , , | Leave a comment

arti nama saya


Kania Prita Anggriany Ternyata nama pemberian ibu + kakek saya ini sangat hindu, berasal dari mitos hindi dan mahabharata. Kania -> form of Kanya; a highest goddess in Hindi, a young lady; a virgin goddess (hmm) Prita -> artinya “perempuan” … Continue reading

Posted in Daily Life | Leave a comment

this is how it works..


you’ll never appreciate anything until its gone you’ll never know how much you get until it stops coming over you life is merely like black and white color, happens one after another sometimes you got the joy, and the time … Continue reading

Posted in Uncategorized | 1 Comment

what so funny about slapstick comedy?


  ” What so funny of watching silly annoying panda fighting?” Udah nonton kung fu Panda? kata2 di atas itu diucapkan oleh teman saya sehabis nonton kung fu panda. ” denger gak sih gw ngorok, prit?” kalo dipikir-pikir bener juga, … Continue reading

Posted in Movies | Tagged | 2 Comments

waktu 1


detik-detik itu datang berulang mengejar memburu membuai lalu kau tak sadar akan pekat yang merayap dia mencemooh “mana jejakmu?”

Posted in poems | Tagged | 1 Comment

Healing Methods


sometimes, what you need is just a phone call and sort of LAUGH “Herbal  Verbal Medicine”

Posted in wisewords | Leave a comment

partitur


otakku keriting membacanya. mangga silakan flautist2 yang mau mencoba memainkan. ini (kayaknya) ga gitu susah kok, emang saya aja masih amatiran 😉

Posted in Uncategorized | Leave a comment